Zagranica

Tesco sprzedaje magazyn skierowany do pań z nadwagą

Po udanym pilotażu detalista wprowadza w brytyjskiej sieci kwartalnik dla kobiet puszystych, w którym nie drukuje się reklam szkodliwych dla ich dobrego samopoczucia.

Magazyn “Beautiful”, założony przez byłą dziennikarkę wydawnictwa IPC Sue Thomason, pojawił się w grudniu ub.r. w ramach pilotażu. Konsumentki mogły zamówić egzemplarz online, nakład wyniósł zaledwie 200 sztuk.

Thomason uważała, że magazyn daje szansę na reklamę dla projektantów kierujących swoje produkty do pań puszystych.

Latem magazyn ukazał się w sieci sklepów odzieżowych Evans, a wydanie jesienne pojawi się również w 160 sklepach Tesco. Nakład wyniesie 20-50 tys. egz.

W magazynie mogą pojawiać się modelki w rozmiarze 12 i więcej, a reklamy uznane za szkodliwe dla systemu samooceny kobiet puszystych nie są akceptowane.

 

(Brandrepublic.com)