M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

WPP przejmuje agencję interaktywną Rockfish

( red. ) | 24 sierpnia 2011, 06:00

Amerykańska agencja zostanie włączona w struktury WPP Digital.

WPP Digital, cyfrowa odnoga holdingu reklamowego WPP, przejmie amerykańską agencję Rockfish Interactive. Kwota transakcji nie została ujawniona.

Założona w 2006 r. Rockfish, z siedzibą w Rogers w stanie Arkansas, zatrudnia 150 osób. Oferuje doradztwo strategiczne, wsparcie technologiczne, usługi mobilne, design i inne cyfrowe usługi marketingowe. Obsługuje takich klientów, jak: Walmart, Sam's Club, Cisco, Procter & Gamble i EA Sports. Wartość aktywów Rockfish na 20 czerwca br. wyniosła 4,7 mln dol.

Według oświadczenia WPP przejęcie jest kontynuacją strategii inwestowania w sektory i rynki szybko rosnące oraz inwestowania w cyfrowe usługi marketingowe. Obecnie 30 proc. z 15 mld dol. rocznych przychodów holdingu pochodzi z realizacji usług cyfrowych, interaktywnych i marketingu bezpośredniego. W perspektywie najbliższych trzech-czterech lat ma to być nawet 35 proc.

W zeszłym miesiącu WPP zainwestowało w Just Marketing International, amerykańską agencję marketingu motosportowego, stając się jej trzecim pod względem wielkości udziałów akcjonariuszem.

(na podst. www.brandrepublic.com)

Czytaj więcej na temat: , , , , , , ,