Big Star od września rozpocznie kampanię reklamową wspierającą kolekcje na sezon jesienno-zimowy. W komunikacji marka po raz kolejny nawiązuje do wolności, jaką mają ludzie, którzy żyją w zgodzie z własnymi wyborami.
Na potrzeby kampanii w tym sezonie sesja fotograficzna autorstwa Agaty Pospieszyńskiej po raz pierwszy od wielu lat realizowana była w Polsce, a konkretnie w Warszawie przy ul. Nieporęckiej 12.
Pierwszą odsłonę kampanii na outdoorze będzie można zobaczyć od 1 września w siedmiu głównych i kluczowych pod względem sprzedaży ośrodkach: w Warszawie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu, Krakowie i na Śląsku. Reklamy będą obecne na takich nośnikach, jak: tablice 6×3 m, citylighty czy siatki wielkoformatowe. Kolejna odsłona pojawi się 15 września i potrwa również dwa tygodnie.
Od września do listopada zaplanowana jest też prasowa odsłona kampanii w takich tytułach, jak: “Elle”, “Glamour”, “Hot Moda & Shopping”, “Playboy”, “CKM”, “Logo” i “Avanti”. Te dwa ostatnie wzbogacone zostaną o format prosprzedażowy – insert z kuponem rabatowym na 100 zł.
Publikacje w formie tekstów wzbogaconych o zdjęcia produktów oglądać będzie można również na stronach WWW i w magazynach galerii i centrów handlowych oraz w niektórych gazetach i magazynach lokalnych.
Działania online zakładają również intensywne promowanie marki na jej stronie www.bigstarjeans.com, w Facebooku oraz w sklepie internetowym, który wraz z nową kolekcją zyskał nowy, odświeżony i zmodyfikowany format.
Materiały PR, w tym informacje o konkursach i akcjach promocyjnych realizowanych przez Big Star, pojawią się zwyczajowo w portalach modowych i lifestyle’owych.
Kampanię Big Star w całości realizuje samodzielnie.
W najbliższym czasie Big Star zamierza także przeprowadzić refreshing części sklepów obecnych w systemie franczyzowym i realizować kolejne otwarcia według nowego konceptu authentic.
Całość aranżacji utrzymana będzie w minimalistycznym klimacie loftu, manufaktury czy warsztatu. Przewaga surowych materiałów, takich jak beton z wzorem odciśniętego szalunku z desek czy monochromatyczna stal, przełamanych naturalnym drewnem i czarnym ceglanym murem, ma podkreślać podstawowe atrybuty dżinsu w jego pierwotnej formie: prostotę, autentyczność, trwałość i uniwersalność.