Kraj

43 proc. Polaków zna już T-Mobile

Spontaniczna znajomość marki od maja do lipca wzrosła o 40 pkt proc.

Polska Telefonia Cyfrowa, operator sieci komórkowej T-Mobile (dawniej Era), poinformowała, że według badań przeprowadzonych w sierpniu przez firmę badawczą Millward Brown SMG/KRC spontaniczna znajomość aktualnej marki operatora wyniosła 43 proc. Intensywna kampania rebrandingowa prowadzona przez PTC od 5 czerwca br. sprawiła więc, że w ciągu dwóch miesięcy spontaniczna znajomość marki wzrosła o 40 pkt proc. – według badań przeprowadzonych w maju, czyli jeszcze przed startem rebrandingu, markę T-Mobile jako znaną wskazywało bowiem zaledwie 3 proc. badanych.

Przez pierwszy miesiąc PTC prowadziła kampanię o charakterze wizerunkowym pod hasłem “Chwile, które łączą”, zaś w lipcu i sierpniu działania reklamowe skupiły się na promocji: oferty nielimitowanych rozmów w kraju i za granicą w sieci, oferty roamingu, oferty smartfonów i tabletów oraz darmowych rozmów w ofertach na kartę.

Znajomość wspomagana marki T-Mobile (badani wybierają znanych im operatorów z listy) wynosi natomiast już 75 proc.

Można się spodziewać, że na znajomość marki operatora pozytywny wpływ będzie miał sponsoring Ekstraklasy. Od początku tego sezonu (ruszył 29 lipca) przez dwa kolejne cykle rozgrywki noszą miano T-Mobile Ekstraklasa. Operator przygotował specjalną ofertę dla kibiców – po okazaniu karty kibica któregokolwiek z klubów Ekstraklasy klient T-Mobile może liczyć na 50-proc. zniżkę abonamentu przez pół roku lub na do 200 zł w doładowaniach (dotyczy ofert mix).