Kraj

Dział marketingu Peugeota w fazie restrukturyzacji

Z importerem rozstało się kilka osób.

Z działem marketingu Peugeot Polska rozstała się Joanna Marczak – wynika z naszych informacji. W polskim oddziale importera samochodów tej francuskiej marki pracowała przez blisko 9 lat. Jako specjalista ds. reklamy i internetu zajmowała się m.in. koordynacją i nadzorem realizacji projektów ATL (przygotowywanie briefów dla agencji kreatywnej, zgłaszanie poprawek lub zmian, ostateczne akceptowanie wybranych projektów, współpraca ze specjalistą ds. mediów w zakresie dostosowania zaakceptowanych projektów do planu mediowego).

Joanna Marczak jest drugą osobą po Annie Lipińskiej, specjaliście ds. mediów i BTL (o jej rozstaniu z Peugeot Polska pisaliśmy w MMP24 z 8 sierpnia br.), która w ostatnim czasie rozstała się z firmą.

Eliza Przybylska-Urawska, która w Peugeot Polska odpowiada za komunikację i kontakty z mediami, nie odpowiedziała na nasze pytania dotyczące zmian personalnych w dziale marketingu importera. Udało nam się jedynie ustalić, że obecnie dział ten jest w fazie restrukturyzacji.