Kraj

HighCo udziałowcem POS Media Europe

Firmy nawiązują też współpracę w zakresie couponingu.

POS Media Europe oraz francuski HighCo, firmy działające na rynku reklamy w sieciach detalicznych, połączyły swoje siły.

Partnerstwo powstałe dzięki przejęciu 48,25 proc. udziałów w POS Media Europe przez HighCo działać będzie na terenie 10 krajów Europy: w Polsce, Czechach, na Słowacji, Węgrzech, Ukrainie, w Turcji, Hiszpanii, Francji, Belgii oraz w Wielkiej Brytanii. HighCo pozyskało udziały od kilku funduszy private equity oraz od założyciela POS Media Richarda Van het Bolschera. Wartość transakcji nie została ujawniona.

Wykorzystując doświadczenie HighCo w tzw. couponingu, partnerzy postanowili utworzyć nowy podmiot joint venture, którego zadaniem będzie rozliczanie kuponów w regionie Europy Środkowej.

Obie firmy będą dalej rozwijać się pod nadzorem dotychczasowych władz, a Richard Van het Bolscher pozostanie CEO grupy POS Media. Szefem POS Media Poland jest Aleksander Krzyżowski, country manager.

Obecnie POS Media wraz z HighCo zatrudnia 1000 pracowników w 10 krajach Europy.

POS Media Europe oferuje rozwiązania reklamowe i medialne w handlu detalicznym w Europie Środkowej – zarówno w miejscu sprzedaży, jak i w przestrzeni dookoła niego. Firma współpracuje z takimi sieciami detalicznymi, jak: Tesco, Real, Ahold, Carrefour, Kaufland, Metro i Spar, a także z producentami dóbr FMCG, takimi jak: P&G, Unilever, Nestlé, Coca-Cola, Danone czy Kraft.