Pod hasłem “Wyścig po nagrody” FoodCare rozpoczął promocję konsumencką marki napoju energetycznego N-Gine. Główną nagrodą w konkursie jest wyjazd na grand prix Formuły 1.
Udział w konkursie bierze każdy dowolny napój z portfolio marki N-Gine. Wystarczy zachować paragony potwierdzające zakup i zarejestrować je na stronie marki (www.n-gine.pl). Przez cały okres trwania promocji, czyli do 22 stycznia 2012 r., można na bieżąco rejestrować kolejne dowody zakupu napojów N-Gine.
W konkursie codziennie wygrać można repliki bolidów Formuły 1, a co tydzień iPody i karnety na imprezę na torze kartingowym. Osoby, które zarejestrują największą liczbę paragonów potwierdzających zakup N-Gine, wezmą udział w rywalizacji finałowej, w której czekają dwa dwuosobowe wyjazdy na zawody w ramach cyklu grand prix Formuły 1.
Konkurs promują nowe, większe puszki energetyku z informacją o promocji, materiały POS w punktach sprzedaży oraz komunikacja na profilu marki w FB.
Za całość działań promocyjnych dla marki N-Gine odpowiada Unia Interactive.