Wystartowała kampania reklamowa firmy Mattel wprowadzająca na polski rynek markę Monster High. W działania promocyjne nowej marki zabawek i produktów licencyjnych dla dziewczynek oraz nastolatek zaangażowana została piosenkarka Ewa Farna.
Kampania reklamowa obejmuje emisję spotów telewizyjnych, teledysku do piosenki Monster High z udziałem Ewy Farny oraz działania w internecie prowadzone m.in.: na dedykowanej stronie www.monsterhigh.pl, w serwisie YouTube i portalach społecznościowych Nk.pl oraz Facebook.
Reklamy telewizyjne promujące świat produktów Monster High z udziałem Ewy Farny pojawią się na antenach telewizji dziecięcych jesienią oraz w okresie świątecznym. Z kolei pierwsze spoty telewizyjne poświęcone bohaterom marki emitowane są od 13 sierpnia do 18 września w stacjach ogólnopolskich TVP i Polsat oraz w telewizjach dziecięcych: ZigZap, Cartoon Network, Nickelodeon i Disney Channel.
Na potrzeby realizowanej kampanii reklamowej Ewa Farna wzięła udział w specjalnej “upiornej” sesji zdjęciowej, której efekty będzie można zobaczyć m.in. w prasie dziecięcej, internecie, w katalogach konsumenckich oraz na wybranych nośnikach reklamowych i materiałach POS w sklepach.
Działania promocyjne potrwają do końca br.
Kreacją oraz produkcją teledysku muzycznego zajęły się Spot Production oraz Mojo Films. Za adaptację spotów telewizyjnych odpowiadał Spot Production Czarek Szostek. Layouty prasowe przygotowała agencja Access. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Carat oraz agencja interaktywna Hypermedia Isobar. Za doradztwo komunikacyjne i działania PR odpowiada agencja BrandLab.