Kraj

Henkel inwestuje we wsparcie sprzedaży marki Pattex

Materiały promocyjne do konkursu konsumenckiego przygotowała Grupa 3.

Henkel Polska ruszył z konkursem konsumenckim “Klej i wygraj!” dla marki Pattex.

Aby wziąć udział w konkursie Pattex, należy kupić dowolny produkt tej marki, użyć go do naprawy lub dekoracji i sfotografować efekt swojej pracy. Następnie trzeba umieścić zdjęcie na stronie konkursowej, gdzie ocenią je internauci. Co miesiąc do wygrania są dwie nagrody po 10 tys. zł dla autorów najpopularniejszych prac oraz 50 sportowych plecaków i 500 unikatowych koszulek dla osób, które umieszczą prace na stronie jako pierwsze. Konkurs trwa do 31 października br.

Promocję Henkla wspierają działania BTL autorstwa agencji reklamowej Grupa 3. Oprócz materiałów POS i stoiska promocyjnego agencja odpowiada za kreację billboardów, reklamy prasowej i bannerów internetowych. Grupa 3 przygotowała również nagrody w promocji oraz gadżety dla sprzedawców.