Podravka rozpoczyna akcję promocyjną marki Warzywko. We współpracy z Zarządami Ogródków Działkowych województwa dolnośląskiego firma w dwa najbliższe weekendy organizuje “Piknik z przyjacielem warzyw”, podczas którego będzie promowała włączanie warzyw do codziennej diety. Na terenie ogródków działkowych w Kamiennej Górze, Kulowie k. Głogowa, Dzierżoniowie, Polkowicach i Wałbrzychu odbędzie się wiele aktywności dla działkowców i ich rodzin.
Za kompleksową organizację imprezy odpowiada agencja Crazy Mouse, a za obsługę medialną – Walk & Talk wchodząca w skład Walk Group.
W ramach “Pikniku z przyjacielem warzyw” marka Warzywko przygotowała dla działkowców takie atrakcje jak wspólne przygotowywanie ogromnej zupy, krojenie warzyw na czas oraz rodzinny triatlon. Osoby, które wezmą udział w warzywnych konkurencjach, mają szansę na wygranie wielu nagród, m.in.: zestawów noży kuchennych, gadżetów szkolnych dla najmłodszych, produktów marki Warzywko, na zwycięską w triatlonie rodzinę czeka zaś rower górski.
Akcję wspiera serwis internetowy poświęcony warzywnemu odżywianiu www.przyjacielwarzyw.pl.
Poprzez organizację “Pikniku z przyjacielem warzyw” Podravka chce popularyzować spożywanie warzyw bez względu na wiek i porę roku. Pod marką Warzywko oferowane są suszone dodatki do dań: przyprawa uniwersalna do potraw, suszona włoszczyzna, buraczki, czosnek oraz cebula prażona.
Jednym z głównych konkurentów Warzywka jest m.in. należąca do Prymatu marka Kucharek.