Kraj

Linia Heidi Klum w ofercie marki Taft

Henkel wspiera kampanią telewizyjną nową linię stylizacyjną.

Linia Heidi Klum w ofercie marki Taft
Henkel Polska wprowadza na rynek nową linię stylizacyjną do włosów pod marką Taft – Heidi’s Heat Styles.

Linia produktów polecana przez modelkę Heidi Klum (występuje w kampaniach marki Taft od kilku lat) składa się z pianki, sprayu ochronnego oraz lakieru do włosów. Ma wyróżniać się wśród innych produktów Taft opakowaniami w kolorze różowo-srebrnym, na których obecna jest grafika z wizerunkiem ambasadorki marki oraz jej podpisem.

Nowa linia Taft trafi na sklepowe półki we wrześniu br. Rekomendowana cena detaliczna każdego z produktów wynosi ok. 13 zł.

Launch Heidi’s Head Styles wesprze kampania reklamowa w telewizji z udziałem Heidi Klum. Wsparciem tych działań będą materiały POS. Reklamę na potrzeby polskiego rynku zaadaptowała agencja Proximity Poland, za planowanie i zakup mediów odpowiada Optimum Media OMD.

Na rynku kosmetyków do stylizacji włosów Henkel konkuruje m.in. z Nivea Polska (Nivea) i Procter & Gamble (Pantene, Wellaflex).