W I półroczu w ARBOmedia Active Advertising zostały zatrudnione trzy nowe osoby, a cztery awansowały.
Anna Rzepniewska objęła stanowisko group account directora. Będzie teraz m.in. współkoordynowała i nadzorowała pracę całego zespołu agencji, tworzyła strategię rozwoju firmy i opracowywała kompleksowe oferty. Wcześniej pracowała jako account manager.
Łukasz Besaraba awansował z account executive na account managera. Będzie odpowiedzialny za oferty dotyczące takich dziedzin, jak sport, wellness, edukacja, biurowce, sampling.
Michał Dunin objął takie samo stanowisko jak Łukasz Besaraba, wcześniej również pracował jako account executive. Specjalizuje się w działaniach ambientowych.
Agnieszka Kowalska awansowała na stanowisko account executive, wcześniej była junior account executive. Zajmie się organizacją działań reklamowych na terenach galerii handlowych, sieci sklepów oraz w punktach obsługi typu biura podróży czy wypożyczalnie wideo. Kowalska odpowiedzialna jest też za całość działań w obszarze HoReCa.
Nowe osoby to Małgorzata Piekacz, Anna Elsner i Natalia Martowska.
Małgorzata Piekacz objęła stanowisko account executive. Jest odpowiedzialna za produkty outdoor i indoor w obszarze transportu, do których należą działania na lotniskach, dworcach, stacjach benzynowych oraz we wszelkich środkach transportu. Piekacz w agencji zajmuje się również nowym produktem firmy – organizacją konferencji. Dodatkowo jest odpowiedzialna za działania PR. Wcześniej pracowała w Ciszewski Public Relations jako junior account executive
Anna Elsner i Natalia Martowska na stanowiskach junior project executive będą wspierały dział realizacji. Anna Elsner związana była ostatnio z Euro-Netem, gdzie pracowała jako specjalista ds. telefonicznej obsługi klienta. Martowska przeszła z firmy Izmałkowa Consulting, pełniła tam funkcję koordynatora badań jakościowych.