Kraj

GDDKiA startuje z kampanią "Drogi zaufania"

Akcja jest współfinansowana ze środków Unii Europejskiej.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FyrkFxTKPrUo%22%7D
Rusza kampania medialna programu “Drogi zaufania”. Za kreację odpowiadają Marcin Hołota i Mateusz Wojnarowski z agencji Sparing Communication Group.

Kampania realizowana jest przez Generalną Dyrekcję Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) w ramach programu “Drogi zaufania”, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej. Za strategię i kreację odpowiada Sparing Communication Group. Pierwszy spot telewizyjny tegorocznej kampanii został wyemitowany 25 sierpnia w telewizji Polsat. Później pojawi się też m.in. w TVN i TVP.

Twórcy tegorocznej kampanii w spotach telewizyjnych i radiowych stawiają na dokumentalną formę – narratorami są osoby, które z różnych perspektyw zawodowo zajmują się wypadkiem drogowym. Do opracowania koncepcji graficznej kampanii Sparing Communication Group zaprosił Balsamstudio z Krakowa.