Coca-Cola wprowadziła na rynek nowe smaki napojów owocowych Cappy: jabłkowo-miętowy z trawą cytrynową oraz jabłkowo-grejpfrutowy z kaktusem. Wraz z pojawieniem się nowych smaków zmienione zostało także opakowanie.
Napoje owocowe Cappy adresowane są do młodych dynamicznych ludzi, którzy poszukują oryginalnych smaków.
Dwa nowe smaki dołączają do obecnych już na rynku Cappy pomarańczowo-grejpfrutowego oraz Cappy jabłkowo-gruszkowego.
– Zdecydowaliśmy się powiększyć ofertę napojów owocowych, ponieważ to największa grupa w segmencie całej kategorii soków, nektarów i napojów owocowych. Ich spożycie wzrasta szczególnie w okresie letnim. Nasze dwie nowe kompozycje napojów jabłkowych zostały wybrane na podstawie preferencji konsumentów, którzy wskazali je w testach jako najbardziej interesujące – powiedział Krzysztof Pawluk, kierownik marki Cappy w Coca-Cola Poland Services.
Nowe Cappy jabłkowo-miętowe z trawą cytrynową oraz Cappy jabłkowo-grejpfrutowe z kaktusem są dostępne w dwóch rodzajach opakowań: kartonowych 1-l oraz PET 0,33-l. Sugerowana cena opakowania 1-l to 2,99 zł za sztukę, produkt w opakowaniu PET 0,33-l kosztuje zaś 1,79 zł za sztukę. Dystrybucja obejmuje wszystkie kanały sprzedaży – zarówno tradycyjny, jak i nowoczesny.
W Polsce za działania ATL dla linii napojów Cappy odpowiada agencja McCann Erickson, za działania BTL agencja Studio4, koncepcję działań online przygotowała agencja K2, zakupem i planowaniem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Działania public relations realizuje agencja Edelman Polska.
Obecnie oferta Cappy liczy 16 smaków, na bazie których stworzono soki, nektary i napoje owocowe odpowiadające potrzebom konsumentów. Są wśród nich innowacje – Cappy Całe Jabłko oraz Cappy Cała Pomarańcza.
Cappy to również oficjalna marka soków, nektarów oraz napojów owocowych UEFA Euro 2012.
Coca-Cola marką Cappy konkuruje w segmencie soków, nektarów i napojów niegazowanych z Grupą Maspex Wadowice, Horteksem i Agros Novą. Ci trzej producenci są w czołówce tej kategorii rynku.