Kraj

Dorota Wellman ponownie przekonuje Polki do Activii

Rusza kolejna odsłona kampanii Danone.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2Fi9DnKOmaZes%22%7D

Od 26 sierpnia emitowane są dwa nowe spoty, które stanowią kontynuację najnowszej kampanii Activii (Danone) przygotowanej przez Young & Rubicam.

Jej twarzą ponownie jest Dorota Wellman, która teraz przekonuje kobiety – i starsze, i młodsze – do podjęcia wyzwania Activii.

Powstały dwa 30-sekundowe spoty z tym samym przesłaniem, ale adresowane do różnych grup konsumentek: młodszych oraz dojrzałych kobiet. Poza głównym przekazem w tej odsłonie kampanii komunikowana jest Activia w promocyjnych cenach.

Emisja reklam obejmie stacje TVP, Polsatu, TVN-u oraz Atmediów.