Kraj

Na żądanie UKE Play zmienia reklamy

Play już nie mówi, że ma najlepszą sieć wg UKE tylko według "niezależnych badań".

 

Po proteście Urzędu Komunikacji Elektronicznej (o sprawie pisaliśmy w MMP24 25 sierpnia br.) P4, operator sieci komórkowej Play, w porozumieniu z regulatorem, zdecydował się zmodyfikować treść swoich reklam.

%7B%22width%22%3A418%2C%20%22height%22%3A250%2C%20%22allowfullscreen%22%3A%22true%22%2C%20%22allowscriptaccess%22%3A%22always%22%2C%20%22wmode%22%3A%22transparent%22%2C%20%22type%22%3A%22application%2Fx-shockwave-flash%22%2C%20%22src%22%3A%22http%3A%2F%2Fwww.youtube.com%2Fv%2FeX8ZVu7zEik%3Fversion%3D3%22%7D
Już nie mówi, że ma najlepszą sieć transmisji danych według UKE, tylko według “niezależnych badań”.

W materiałach reklam zmieniono także opis. Brzmi on teraz: “W badaniach UKE z X-XII 2010 r. przeprowadzonych w 16 miastach wojewódzkich Play uzyskał najlepsze uśrednione wyniki w większości kategorii. Szczegóły na www.uke.gov.pl”.

Poza spotem telewizyjnym zmienione zostały także layouty prasowe i outdoorowe.

Na żądanie UKE Play zmienia reklamy
Kreację tej kampanii przygotowała agencja Grandes Kochonos, a planowaniem i zakupem mediów zajął się MediaCom Warszawa.