David Kisielevsky, subregional director CEE McCann Worldgroup, przesunął termin wybrania nowego CEO McCann Worldgroup w Polsce. – Myślę, że nowego CEO będziemy mogli poznać do końca br. – powiedział Kisielevsky. – Prowadziliśmy rozmowy z kilkoma potencjalnymi kandydatami i mogę tylko powiedzieć, że proces ten jest w toku – dodaje.
Kisielevsky nie podał, z kim i z iloma kandydatami prowadzone są rozmowy.
Z naszych informacji wynika, że jednym z nich nadal jest Tadeusz Żórawski, prezes polskiego oddziału domu mediowego Universal McCann (o jego kandydaturze pisaliśmy w MMP 24 z 7 kwietnia br.). O tym jednak, czy ostatecznie zostanie on na to stanowisko nominowany, zadecyduje wybrany przez Universal McCann i McCann Worldgroup model przyszłej współpracy obu sieci. Jeżeli obie sieci rozdzielą prowadzone działania i postawią na ograniczoną współpracę, zapewne wybrany zostanie inny kandydat. Jeżeli jednak, tak jak np. w Rumunii, grupa zacieśni współpracę obu struktur, Żórawski pozostanie na liście potencjalnych CEO McCann Worldgroup w Polsce.
Przypomnijmy, że od lutego ubiegłego roku (patrz MMP24 z 23 lutego 2010 r.) stanowisko prezesa McCann Erickson Polska i szefa McCann Worldgroup pozostaje nieobsadzone. Wówczas opuścił je Marek Janicki. Od tamtej pory trwają spekulacje na temat jego następcy. Jednym z kandydatów był m.in. Piotr Badowski, były CEO Grupy Euro RSCG (MMP24 z 2 września i 7 października 2010 r.), a także Aleksandra Iwańczak, ostatnio na stanowisku dyr. marketingu Nestle Waters Polska SA (MMP24 z 7 grudnia 2010 r.).
W skład McCann Worldgroup wchodzą: McCann Erickson, MRM Worldwide, Momentum Worldwide, Weber Shandwick, Universal McCann i U2 Media.