Kraj

Rafineria Gdańska uruchomi nową grę na witrynie dynamic.lotos.pl

Rafineria Gdańska uruchomi na witrynie produktowej dynamic.lotos.pl nową grę "W sieci Lotos". Przygotowała ją gdańska firma Fin-skog Internet odpowiedzialna także...

Rafineria Gdańska uruchomi na witrynie produktowej dynamic.lotos.pl nową grę “W sieci Lotos”. Przygotowała ją gdańska firma Fin-skog Internet odpowiedzialna także za przygotowanie witryny dynamic.lotos.pl. “Będzie ona wspomagała mającą obecnie miejsce w mediach kampanię reklamową promującą nasz produkt Lotos Dynamic” – mówi Artur Szatan, specjalista w dziale promocji Rafinerii Gdańskiej. Gra, która zostanie udostępniona 3 kwietnia br., będzie miała charakter strategiczno-finansowy i będzie przeznaczona dla mężczyzn w wieku 21-59 lat, prowadzących własny biznes. Gra jest symulatorem zarządzania stacjami paliw. W czasie uczestnictwa w grze gracz przez cały czas obcuje z produktami Lotos Dynamic. Symulacja będzie podzielona na trzy 10-dniowe etapy, a po każdym z nich gracze będą mieli możliwość wygrania m.in. radioodtwarzaczy CD. Najlepsi otrzymają nagrody pieniężne w wysokości 4 tys., 3 tys. i 2 tys. zł. Dzień przed rozpoczęciem gry wystartuje kampania promująca grę w internecie. Będzie ona przygotowana także przez Fin-skog Internet. Kampania, podobnie jak sama gra, potrwa miesiąc i będzie się nasilała w chwili rozpoczęcia kolejnych etapów. Zostanie przeprowadzona na Onecie, Wirtualnej Polsce, Gazeta.pl i w części motoryzacyjnej witryny Gratka.pl. Gra wspomaga kampanię reklamową, która rozpoczęła się 8 marca br. i potrwa do końca kwietnia br. Kreacyjnie została przygotowana przez agencję Amberfilm, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Ambermedia. Kampania jest skierowana do mężczyzn w wieku 21-59 lat, mieszkających w dużych i średnich miastach i posiadających samochody. Kampania ma miejsce w stacjach telewizyjnych TVP1, TVP2, TVN i w Polsacie, a także w prasie, m.in. w takich tytułach jak “Playboy”, “CKM”, “Polityka”, “Wprost” i “Gazeta Wyborcza”. (PU)