Przetargi

Cyfrowy Polsat rozważa przegląd agencji

Biznesu będzie broniła agencja Clos Brothers.

Cyfrowy Polsat rozważa przegląd agencji
Cyfrowy Polsat, operator największej w kraju platformy telewizji satelitarnej (blisko 3,5 mln abonentów), rozważa przegląd agencji reklamowych. Beata Białkowska, dyrektor marketingu firmy, przyznała, że taki przegląd, a w perspektywie możliwy przetarg, jest zaplanowany. Nie ujawniła, w jakim terminie spółka zamierza go przeprowadzić i ile agencji reklamowych chciałaby do niego zaprosić.

Obecnie dla Cyfrowego Polsatu pracuje agencja Clos Brothers. W zakresie planowanie i zakupu mediów operator współpracuje z domem mediowych PHD.

W dzisiejszym serwisie piszemy także o starcie komercyjnej oferty szybkiego internetu mobilnego CP w technologii LTE i powiązanej z nią kampanii reklamowej (której kreację opracowała Clos Brothers). Równolegle startuje także kampania oferty pakietów telewizyjnych CP; jej motywem przewodnim będzie sport – operator chce podkreślić atrakcyjną ofertę programów sportowych.

Zgodnie z podpisanym pod koniec lipca kontraktem pomiędzy Ekstraklasą SA i Canal+ Cyfrowym, Cyfrowym Polsatem oraz Eurosportem (pisaliśmy o tym tutaj) część spotkań najwyższej w kraju ligi piłkarskiej w ramach sublicencji pokaże Cyfrowy Polsat (w kanałach Polsat Futbol, Polsat Sport HD i Polsat Sport).

Ofertę sportową motywem przewodnim swojej komunikacji reklamowej uczynił także Canal+ Cyfrowy (o czym pisaliśmy tutaj).