Przetargi

BBDO, DDB i Publicis w przetargu PZU

Ubezpieczyciel wchodzi w kolejną fazę konkursu.

Trzy agencje reklamowe – BBDO, DDB i Publicis –  pozostały w przetargu PZU, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

Informacji tych nie udało nam się potwierdzić z przedstawicielem ubezpieczyciela Maciejem Buczkowskim, głównym specjalistą Biura Komunikacji Korporacyjnej PZU SA/PZU Życie SA.

O ile nam wiadomo, marketer chce w prowadzonym obecnie przetargu wybrać dwie agencje reklamowe:  jedną o profilu strategiczno-kreatywnym, a drugą wyłącznie kreatywną, które będą pracowały nad odświeżeniem wizerunku marki (patrz MMP 24 z 13 lipca).

Briefy przetargowe trafiły początkowo do ośmiu agencji, nazwy pozostałych nie są znane.

Zakończenie postępowania przetargowego planowane jest na październik br.