Przetargi

Adidas szuka pomysłów na lokalną kampanię związaną z Euro

Pod koniec roku ruszy lokalna kampania reklamowa Adidasa nawiązująca do zbliżających się rozgrywek Euro 2012. Marketer chce sprawdzić pomysły agencji na ten projekt.

Adidas Polska zamierza przeprowadzić przegląd propozycji kreatywnych na kampanię futbolową, która ma ruszyć pod koniec tego roku. Będzie to lokalna produkcja. W przeglądzie weźmie udział sieciowa agencja TBWA. Nazwy pozostałych agencji, które zostaną zaproszone, nie są znane.

Za planowanie i zakup mediów dla Adidasa odpowiada Carat.

Przypomnijmy, że Adidas jest oficjalnym partnerem Euro 2012. Marketer liczy, że dzięki działaniom promocyjnym wokół zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej osiągnie dwucyfrową przewagę nad swoim głównym rywalem w segmencie piłkarskim – firmą Nike (patrz MMP24 z 31 sierpnia br.).