Kraj

Kayah twarzą projektu Douwe Egberts

Gwiazda pojawia się w akcji online kawy.

Kayah twarzą projektu Douwe Egberts
Kayah została twarzą nowego projektu marki kawy Douwe Egberts. Artystka w ramach akcji Kayah Music Cafe dzieli się z konsumentami muzyką, proponując playlisty, rekomenduje płyty i koncerty. Konsumenci mogą wygrać w konkursach m.in. płyty z autografami.

Projekt jest prowadzony na stronach WWW, ma także swój wymiar społecznościowy w Facebooku. Akcję przygotowała agencja Data Solutions. Na razie nie ma informacji o tym, czy Kayah Music Cafe będzie miało wsparcie w mediach ATL.

Marka Douwe Egberts weszła na polski rynek na początku 2010 r. i jest pozycjonowana w segmencie premium. Od chwili debiutu jest mocno wspierana zarówno działaniami ATL, jak i online. Nie wykorzystywała jednak dotychczas wizerunku celebrytów. Brand należy do Sara Lee Coffee and Tea Poland.