Kraj

Triumph rozpoczyna kampanię unowocześniającą wizerunek firmy

Producent bielizny Triumph International rozpoczyna kampanię reklamową, która potrwa do końca czerwca br. Największy nacisk zostanie położony na reklamę zewnętrzną,...

Producent bielizny Triumph International rozpoczyna kampanię reklamową, która potrwa do końca czerwca br. Największy nacisk zostanie położony na reklamę zewnętrzną, w ramach której reklama pojawi się m.in. na siatce winylowej o powierzchmi 567 mkw. “Chcemy zmienić potrzeganie Triumpha jako producenta bielizny tradycyjnej i sprawić, by firma i jej produkty były postrzegane jako nowoczesne” – mówi Monika Gryzan, asystentka dyrektora marketingu w Triumph International. Kampania reklamowa, która reklamuje nową kolekcję pod hasłem “Triumph. New Generation”, rozpoczęła się 1 kwietnia br. i potrwa do końca czerwca br. Jest skierowana do szerokiej grupy docelowej, czyli kobiet w wieku ok. 20-40 lat. Celem kampanii jest zmiana wizerunku firmy. Monika Gryzan nie podaje wysokości budżetu kampanii. Kreacja została przygotowana przez samą firmę, która zajęła się także planowaniem i zakupem mediów, wśród których znalazły się nośniki reklamy zewnętrznej i prasa. Na potrzeby prasowej części kampanii zostały przygotowane dwa layouty, które znajdą się w takich tytułach, jak “Cosmopolitan”, “Olivia”, “Twój Styl”, “Elle”, “CKM” i “Polityka”. Główny nacisk kampanii został położony na reklamę zewnętrzną. Kampania będzie miała miejsce na 1,1 tys. nośników poznańskiej firmy AMS SA w całej Polsce. Oprócz podświetlanych backlightów naściennych i wolno stojących o formatach 6×3, 6×4, 6×8, 10×4, 5×7 i 15×7 w kampanii zostaną użyte frontlighty naścienne o powierzchniach od 70 do 169 mkw. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawi się w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Szczecinie, Łodzi i Trójmieście. Ponadto reklamy Triumpha znajdą się na trzech wielkoformatowych siatkach winylowych: największa z nich o powierzchni 567 mkw. znajdzie się przy rondzie Gen. Ziętka w Katowicach, a dwie inne siatki winylowe o powierzchniach 150 mkw. będą reklamować bieliznę Triumpha w Łodzi i Krakowie. Drukiem siatek zajęła się drukarnia Masterprint XL. (PU)