Producent bielizny Triumph International rozpoczyna kampanię reklamową, która potrwa do końca czerwca br. Największy nacisk zostanie położony na reklamę zewnętrzną, w ramach której reklama pojawi się m.in. na siatce winylowej o powierzchmi 567 mkw. “Chcemy zmienić potrzeganie Triumpha jako producenta bielizny tradycyjnej i sprawić, by firma i jej produkty były postrzegane jako nowoczesne” – mówi Monika Gryzan, asystentka dyrektora marketingu w Triumph International. Kampania reklamowa, która reklamuje nową kolekcję pod hasłem “Triumph. New Generation”, rozpoczęła się 1 kwietnia br. i potrwa do końca czerwca br. Jest skierowana do szerokiej grupy docelowej, czyli kobiet w wieku ok. 20-40 lat. Celem kampanii jest zmiana wizerunku firmy. Monika Gryzan nie podaje wysokości budżetu kampanii. Kreacja została przygotowana przez samą firmę, która zajęła się także planowaniem i zakupem mediów, wśród których znalazły się nośniki reklamy zewnętrznej i prasa. Na potrzeby prasowej części kampanii zostały przygotowane dwa layouty, które znajdą się w takich tytułach, jak “Cosmopolitan”, “Olivia”, “Twój Styl”, “Elle”, “CKM” i “Polityka”. Główny nacisk kampanii został położony na reklamę zewnętrzną. Kampania będzie miała miejsce na 1,1 tys. nośników poznańskiej firmy AMS SA w całej Polsce. Oprócz podświetlanych backlightów naściennych i wolno stojących o formatach 6×3, 6×4, 6×8, 10×4, 5×7 i 15×7 w kampanii zostaną użyte frontlighty naścienne o powierzchniach od 70 do 169 mkw. Kampania na nośnikach reklamy zewnętrznej pojawi się w Poznaniu, Krakowie, Wrocławiu, Katowicach, Szczecinie, Łodzi i Trójmieście. Ponadto reklamy Triumpha znajdą się na trzech wielkoformatowych siatkach winylowych: największa z nich o powierzchni 567 mkw. znajdzie się przy rondzie Gen. Ziętka w Katowicach, a dwie inne siatki winylowe o powierzchniach 150 mkw. będą reklamować bieliznę Triumpha w Łodzi i Krakowie. Drukiem siatek zajęła się drukarnia Masterprint XL. (PU)