Kraj

Sigma Int. przygotowała kampanię PR dla Światowej Organizacji Zdrowia

Firma public relations Sigma International (Poland) rozpoczęła działania PR na rzecz międzynarodowej kampanii antytytoniowej "Rzuć palenie i wygraj 2002" (Quit...

Firma public relations Sigma International (Poland) rozpoczęła działania PR na rzecz międzynarodowej kampanii antytytoniowej “Rzuć palenie i wygraj 2002” (Quit and Win 2002) organizowanej przez Światową Organizację Zdrowia (WHO). Kampania jest organizowana na całym świecie co dwa lata i ma na celu skłonienie jak największej liczby palaczy do zerwania z nałogiem. Organizatorzy szacują, że w tegorocznej edycji weźmie udział milion osób ze wszystkich kontynentów. Uczestnicy muszą powstrzymać się od palenia co najmniej przez cztery tygodnie, tj. od 2 do 29 maja br. Główną nagrodą polskiej edycji jest 3,6 tys. zł, co stanowi równowartość dwuletnich kosztów palenia papierosów. Zwycięzca weźmie udział w losowaniu nagrody światowej w wysokości 10 tys. dol. Sigma Int. opracowała strategię promocji kampanii w Polsce i pozyskała patronów medialnych, którzy będą informować o kampanii i zamieszczą kupony konkursowe. Program kampanii przewiduje organizację konferencji prasowych oraz intensywne działania informacyjne skierowane do wszystkich rodzajów mediów. W ramach kampanii zostaną opublikowane długofalowe rezultaty poprzednich edycji Q&W. Koordynatorem akcji jest profesor Wojciech Drygas z Akademii Medycznej w Łodzi. Patronat medialny objęły: TVP3, Radio Plus, Wirtualna Polska, “Zdrowie”, “Służba Zdrowia”, “Gazeta Pomorska”, “Tele Tydzień”, “Poradnik Domowy” oraz “Głos Wielkopolski”. Sponsorami akcji są firmy farmaceutyczne Pharmacia Polska oraz GlaxoSmithKline. Zleceniodawcą przeprowadzenia kampanii PR jest koncern Pharmacia Polska, z którą Sigma Int. współpracuje od trzech lat. (AMS)