M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Ruszyła kampania reklamowa nowej Alfy 156

Serwis Dzienny | 4 kwietnia 2002, 00:00

Ruszyła reklamowa kampania wizerunkowa nowej wersji modelu Alfa Romeo 156. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a...

Ruszyła reklamowa kampania wizerunkowa nowej wersji modelu Alfa Romeo 156. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom, a za kreację i strategię odpowiada agencja reklamowa Red Cell, należąca do grupy The Bridge Total Communications. Kampania toczy się w wybranych mediach tradycyjnych: telewizji i prasie oraz w internecie, gdzie kreację przygotowała agencja D'Arcy Interactive. Wykorzystano też nośniki reklamy zewnętrznej Town & City o formacie 12x3 m oraz pięć megaboardów w największych miastach w Polsce. Budżet kampanii nie został ujawniony. "Nowa Alfa 156 ma kojarzyć się ze specyficznym sposobem życia. Produkt przeznaczony jest dla osób aktywnie spędzających czas, np. uprawiających sporty ekstremalne, lubiących podróże czy interesujących się muzyką. Stąd charakter kreacji" - powiedział Paweł Bieżanowski, advertising and promotion manager dla marki Alfa Romeo. Promocja nowego modelu samochodu przebiega już w internecie na stronie www, a w planach jest kampania bannerowa. (AO)

Czytaj więcej na temat: , , , , , ,