Zagranica

Bank ING Direct rozpoczął przetarg na francuską część swojego budżetu

Wiodący na rynku europejskim bank ING Direct rozpoczął we Francji przetarg na swój budżet reklamowy. ING Direct zdobył od czasu...

Wiodący na rynku europejskim bank ING Direct rozpoczął we Francji przetarg na swój budżet reklamowy. ING Direct zdobył od czasu swojego debiutu na rynku francuskim, czyli od marca 2000 r., ponad 200 tys. klientów. Powodem tak dobrego rezultatu jest silna kampania reklamująca usługi takie jak czeki, konta oszczędnościowe i inwestycyjne, stworzona przez agencję reklamową Leagas Delaney Paris Centre. Pomimo doskonałych wyników kampanii, nagrodzonej kilkoma nagrodami Effie, klient zdecydował się na zmianę agencji. Do przetargu zaproszono TBWA Worldwide, J. Walter Thompson Co., Young & Rubicam oraz lokalną agencję Jean & Montmarin. Bierze w nim udział również Leagas Delaney.