M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Sigma International pozyskała nowych klientów

Serwis Dzienny | 9 kwietnia 2002, 00:00

Agencja public relations Sigma International pozyskała budżety nowych klientów - firm farmaceutycznych Polpharma i GlaxoSmithKline. Ogłoszony przez Polpharmę przetarg na...

Agencja public relations Sigma International pozyskała budżety nowych klientów - firm farmaceutycznych Polpharma i GlaxoSmithKline. Ogłoszony przez Polpharmę przetarg na obsługę Ogólnopolskiego Programu Prewencji Choroby Wieńcowej "Polscreen" został rozstrzygnięty w pierwszym kwartale br. Przedstawiciele Polpharmy nie podali nazw agencji biorących udział w przetargu ani wysokości budżetu akcji. Kampania rozpoczęła się pod koniec marca br. i potrwa rok. Sigma International zajmie się organizacją konferencji prasowych, opracowaniem materiałów informacyjnych, wśród których znajdzie się film dokumentalny, będzie współredagować stronę internetową poświęconą akcji, obsługiwać Światowy Dzień Serca (wrzesień br.), współpracować z organizacjami i instytucjami biorącymi udział w akcji oraz monitorować jej efekty medialne. GlaxoSmithKline zleciło natomiast agencji obsługę public relations kampanii edukacyjnej dotyczącej wirusowych zapaleń wątroby typu A i B oraz obsługę kampanii edukacyjnej dotyczącej chorób zakaźnych wieku dziecięcego i szczepień pediatrycznych. Przetarg ten również został rozstrzygnięty w pierwszym kwartale br. W obydwu przetargach oprócz Sigmy brała udział agencja Adliner. Firma nie podaje wysokości budżetu kampanii. Kampania edukacyjna "Żółty tydzień" będzie miała miejsce w kwietniu br., natomiast kampania "Mamo, masz wybór" potrwa od marca do grudnia 2002 r. W ramach akcji "Żółty tydzień" Sigma International zajmie się m.in. organizacją konferencji prasowych i wywiadów ze specjalistami, opracowaniem materiałów informacyjnych, natomiast w ramach akcji "Mamo, masz wybór" agencja będzie m.in. organizować konferencje prasowe oraz przeprowadzać badania na temat wiedzy matek o szczepieniach pediatrycznych. Agencja wygrała także pod koniec 2001 r. przetarg ogłoszony przez koncern farmaceutyczny Sanofi-Synthelabo na obsługę ogólnopolskiej kampanii edukacyjnej "Śpij dobrze" pod patronatem Akademii Dobrego Snu Sanofi-Synthelabo. Firma nie podaje nazw trzech agencji biorących udział w przetargu ani wysokości budżetu kampanii. Kampania rozpoczęła się pod koniec stycznia br. i potrwa do maja br. Złożą się na nią m.in.: organizacja konferencji prasowych, konkursów w mediach ogólnopolskich i regionalnych oraz aranżowanie wywiadów ze specjalistami. (PU)

Czytaj więcej na temat: , , , ,