Zagranica

Leo Burnett umacnia swoją pozycję na rynku szwedzkim

Leo Burnett Worldwide został mniejszościowym udziałowcem nowo powstałej agencji, której zespół tworzą pracownicy Leo Burnett oraz Paradiset DDB. "Wzmocnienie naszej...

Leo Burnett Worldwide został mniejszościowym udziałowcem nowo powstałej agencji, której zespół tworzą pracownicy Leo Burnett oraz Paradiset DDB. “Wzmocnienie naszej obecności na rynku skandynawskim było konieczne, biorąc pod uwagę to, że zamierzamy utrzymać na tym rynku pozycję lidera” – mówi Steve Gatfield, chief operating officer w Leo Burnett Worldwide. Stanowisko CEO powstającej agencji objęła Annika Reh, dotychczas zatrudniona na stanowisku wiceprezesa Leo Burnett Sweden. Paradiset DDB w ciągu ostatniego roku przeszła liczne zmiany personalne. Agencja straciła dyrektora kreatywnego Joakima Joansona oraz jednego z copywriterów Bjorna Rietza. Ostatnio również sieć agencyjna J. Walter Thompson wzmocniła swoją pozycję w krajach skandynawskich, podpisując umowę o partnerstwie ze szwedzką agencją Thorn & Tackenstorm.