Kraj

Metropolitan Life przygotowuje kampanię nowego produktu

Metropolitan Life Ubezpieczenia na Życie SA przygotowuje kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy produkt - ubezpieczenie MetStudent. Produkt jest dostępny...

Metropolitan Life Ubezpieczenia na Życie SA przygotowuje kampanię reklamową wprowadzającą na rynek nowy produkt – ubezpieczenie MetStudent. Produkt jest dostępny na rynku od 25 marca br. w dwóch wersjach – z planem kapitałowym lub z funduszem inwestycyjnym. W przygotowywaniu najbliższej kampanii reklamowej firma nie korzysta z pomocy agencji reklamowej i domu mediowego. Działania (strategia, kreacja, planowanie i zakup mediów) przygotował dział marketingu Metropolitan Life. Kampania rozpocznie się na początku czerwca br. i potrwa dwa miesiące. “Kampania skierowana będzie do osób posiadających dzieci i zabiegających o zabezpieczenie ich przyszłości, dlatego nasze reklamy pojawią się w takich pismach jak “Rodzice” czy “Mamo, to ja”” – mówi Dorota Decewicz-Błaut, dyrektor działu marketingu Metropolitan Life Ubezpieczenia na Życie SA. Zdaniem Decewicz-Błaut ze względu na niską świadomość społeczną dotyczącą produktów ubezpieczeniowych główny nacisk położony będzie nie na kampanię promocyjną, ale na działania 300 agentów ubezpieczeniowych firmy, którzy będą zaopatrzeni we wszelkie materiały dotyczące nowego produktu. Kampanię reklamową w prasie poprzedzi akcja public relations, którą zaplanowano na maj i czerwiec br. Obejmie ona prasę ekonomiczną (m.in. “Gazeta Ubezpieczeniowa” i “Parkiet”) oraz wybrane dzienniki lokalne (m.in. “Dziennik Polski”, “Dziennik Zachodni” i “Gazeta Wielkopolska”). Kampanię PR przygotowuje agencja Data PR z Krakowa. Firma nie chce zdradzić wysokości budżetu przeznaczonego na kampanię reklamową i PR. Na jesień Metropolitan Life planuje wizerunkową kampanię prasową firmy połączoną z promocją jednego z produktów – ubezpieczeń grupowych. “Jest jeszcze za wcześnie na szczegóły. Zastanawiamy się nad skorzystaniem z usług agencji reklamowej” – mówi szefowa marketingu Metropolitan Life. (PM)