Kraj

PWN wspomaga kampanią sprzedaż swoich wydawnictw

Wydawnictwo naukowe PWN ruszyło z telewizyjną kampanią "Wielkiej encyklopedii". W przyszłym tygodniu rozpocznie również internetową kampanię reklamową dla "Wielkiego słownika...

Wydawnictwo naukowe PWN ruszyło z telewizyjną kampanią “Wielkiej encyklopedii”. W przyszłym tygodniu rozpocznie również internetową kampanię reklamową dla “Wielkiego słownika angielsko-polskiego PWN-Oxford”. Kreację oraz strategię telewizyjnej kampanii przygotowała agencja Bimer Mazurczak, za zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starlink. Za kampanię internetową odpowiedzialna jest agencja interaktywna HYPERmedia. Jak powiedział Wojciech Krasuski, dyrektor ds. sprzedaży i marketingu w PWN, media wybrane zostały nieprzypadkowo. “Według naszych badań najtańszym i najlepszym sposobem promocji “Wielkiej encyklopedii” jest kampania telewizyjna. W przypadku reklamy “Wielkiego słownika” zadecydował profil klienta, który według nas ma aktywny kontakt z internetem. Jednocześnie jest to najtańszy sposób dotarcia” – wyjaśnia Krasuski. Kampania telewizyjna prowadzona jest w TVP1 i TVP2, TVN, TV Puls oraz w TVN Siedem. Grupą docelową kampanii są osoby po 35. roku życia, z wyższym i średnim wykształceniem. Kampania potrwa do końca miesiąca. Internetowa promocja zostanie przeprowadzona w formie bannerowej oraz mailingu na stronach portali Onet, Interia i WP oraz na stronach serwisów Korba.pl i Student.pl. W mediaplanie znajduje się także kampania SMS-owa. “W dniach 22-26 kwietnia br. na Onecie przeprowadzimy konkurs, w którym będzie można wygrać 15 słowników” – powiedziała Anna Kaczmarek, kierownik działu e-marketingu i promocji HYPERmedia. Kampania “Wielkiego słownika” będzie prowadzona przez 3 tygodnie. HYPERmedia przygotuje również informacyjną stronę “Wielkiego słownika”. Promocją PR “Wielkiego słownika” zajmie się agencja PR Kwadrat. (JD)