Kraj

RMB Polska przygotowuje 10. edycję Nocy Reklamożerców

Broker reklamy kinowej RMB Polska przygotowuje 10. jubileuszową edycję Nocy Reklamożerców. "Przejęliśmy organizację imprezy od Francuskiego Instytutu Gospodarki. Będziemy przygotowywać...

Broker reklamy kinowej RMB Polska przygotowuje 10. jubileuszową edycję Nocy Reklamożerców. “Przejęliśmy organizację imprezy od Francuskiego Instytutu Gospodarki. Będziemy przygotowywać nie tylko tę, ale również kolejne edycje spotkania. Pracujemy nad nową formułą imprezy, która zdecydowanie odbiega od dotychczasowych jej edycji” – mówi Artur Kajzer, prezes zarządu RMB Polska. Impreza odbędzie się 10 maja br. w Sali Kongresowej w Warszawie. Pokaz obejmie m.in. retrospektywę 40 lat reklamy Yves Saint Laurenta i 50 lat reklamy Pepsi. Pojawią się też filmy z Moskiewskiego Festiwalu Reklamy oraz imprez Galla della Pubblicita z Mediolanu i Gala de la Publicidad z Madrytu. Będzie można też obejrzeć węgierskie reklamy animowane z lat 30. ubiegłego stulecia. Po raz pierwszy pojawi się osoba prowadzącego. W tej edycji będzie to Szymon Majewski. “W programie jest też m.in. pokaz mody firmy Modena oraz pokaz tańca współczesnego Quest” – mówi Bianka Pawlewska, sale & promotion supervisor RMB Polska. W przyszłości planowane jest przygotowywanie imprezy w ośmiu największych miastach Polski. Nocy Reklamożerców towarzyszyć będzie kampania reklamowa. Telewizyjny patronat medialny objęła TVN, prasowy – “Media i Marketing Polska”, a internetowy – Interia. Reklamy pojawią się w telewizji TVN, w prasie młodzieżowej (“Laif”, “Fluid”, “City Magazine”, “Machina”) oraz branżowej (“Media i Marketing Polska”). Kampania będzie trwała przez dwa tygodnie od 26 kwietnia br. Kreacją i produkcją reklam zajęła się agencja Euro RSCG Dialog i VCF z Warszawy. Media zaplanował i zakupił sam organizator imprezy. RMB Polska nie ujawnił informacji na temat kosztów kampanii reklamowej ani organizacji spotkania. (PM)