Agencja reklamowa Bates Italia przeprowadzi prasową kampanię reklamową, której celem ma być autopromocja agencji, podczas gdy najwięksi włoscy reklamodawcy w związku ze spowolnieniem gospodarczym redukują swoje wydatki na reklamę. Reklamy agencji będą się ukazywać w największej włoskiej gazecie “Corriere della Sera”, w dzienniku finansowym “Il Sole/24 Ore” oraz w tygodniku “Mondo”. Kampania reklamowa agencji prowadzona będzie pod hasłem: “Inwencja, która pomaga sprzedawać” (“Creativity that sells”). Według MediaItalia ubiegłoroczne wydatki na reklamę we Włoszech wyniosły 6,2 mld dol. i były o ponad miliard dolarów niższe niż w roku 2000 (7,3 mld dol.). Bates Italia jest drugą z kolei sieciową agencją we Włoszech, która zdecydowała się na tego typu autopromocję. W marcu br. serię spotów reklamujących swoje usługi wyemitowała agencja reklamowa BGS D’Arcy.