Zagranica

Bates promuje się we Włoszech

Agencja reklamowa Bates Italia przeprowadzi prasową kampanię reklamową, której celem ma być autopromocja agencji, podczas gdy najwięksi włoscy reklamodawcy w...

Agencja reklamowa Bates Italia przeprowadzi prasową kampanię reklamową, której celem ma być autopromocja agencji, podczas gdy najwięksi włoscy reklamodawcy w związku ze spowolnieniem gospodarczym redukują swoje wydatki na reklamę. Reklamy agencji będą się ukazywać w największej włoskiej gazecie “Corriere della Sera”, w dzienniku finansowym “Il Sole/24 Ore” oraz w tygodniku “Mondo”. Kampania reklamowa agencji prowadzona będzie pod hasłem: “Inwencja, która pomaga sprzedawać” (“Creativity that sells”). Według MediaItalia ubiegłoroczne wydatki na reklamę we Włoszech wyniosły 6,2 mld dol. i były o ponad miliard dolarów niższe niż w roku 2000 (7,3 mld dol.). Bates Italia jest drugą z kolei sieciową agencją we Włoszech, która zdecydowała się na tego typu autopromocję. W marcu br. serię spotów reklamujących swoje usługi wyemitowała agencja reklamowa BGS D’Arcy.