Kraj

Nowy layout, logo, format i cennik reklamowy "City Magazine"

"City Magazine" od wydania majowego (ukaże się 29 kwietnia br.) zmienia layout, logo i format. Magazyn staje się mniejszy, poręczniejszy....

“City Magazine” od wydania majowego (ukaże się 29 kwietnia br.) zmienia layout, logo i format. Magazyn staje się mniejszy, poręczniejszy. Nowa szata graficzna zwiększa dynamikę pisma i nadaje mu bardziej nowoczesny charakter, logo zaś jest wyraźniejsze. Układ “City Magazine” zyskuje na przejrzystości. Każdej z trzech części pisma (magazynowa, wydarzeniowo-informacyjna i recenzyjna) przypisano określony kolor. Nowa makieta została wyłoniona w konkursie skierowanym do wybranych studiów projektowych w Warszawie. Wygrał projekt Krzysztofa Słomki z Agencji AT. Advertising & Media. W “City Magazine” pojawią się też nowe rubryki i tematy. Zdaniem Katarzyny M. Marciniewicz, prezesa zarządu spółki City Magazine, wydawcy tytułu, po raz kolejny wyznacza on trendy na rynku magazynów, a jednocześnie podnosi się jego funkcjonalna rola. Zmianom redakcyjnym i graficznym towarzyszy nowa konstrukcja cennika reklamowego. Miesięcznik bezpłatny “City Magazine” ma siedem edycji. Od wydania majowego w każdej z nich wprowadza kilkanaście stron ogólnopolskich. Objętość pisma wzrośnie. Wydanie warszawskie w maju br. będzie mieć rekordową objętość 64 stron. Poza stolicą “City Magazine” ukazuje się w Trójmieście, Poznaniu, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu i Łodzi. Łączny nakład wynosi ok. 165 tys. egzemplarzy. Od kwietnia ub.r. spółka City Magazine należy do Agory SA. (KP)