Kraj

Lowe Lintas GGK przygotowała kreację kampanii Rexony Men Ionic

Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK przygotowała kreację na potrzeby kampanii reklamowej dezodorantu Rexona Men Ionic. Planowaniem i zakupem mediów zajmie...

Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK przygotowała kreację na potrzeby kampanii reklamowej dezodorantu Rexona Men Ionic. Planowaniem i zakupem mediów zajmie się dom mediowy Initiative Media. “W ramach kampanii chcemy trafić do aktywnych mężczyzn dbających o swój wygląd” – mówi Magdalena Augustyniak, brand manager brandu Rexona. Grupą docelową kampanii, która rozpocznie się w czerwcu br., są mężczyźni w wieku 18-35 lat, mieszkający w dużych miastach i o co najmniej średnich zarobkach. Celem kampanii będzie zbudowanie świadomości brandu Rexona Men Ionic. Kampania będzie miała miejsce w stacjach telewizyjnych i na nośnikach reklamy zewnętrznej, ale Magdalena Augustyniak nie podaje, w jakich stacjach będą emitowane spoty reklamowe ani do kiedy potrwa kampania. Firma nie chce także zdradzać wysokości budżetu kampanii. W najbliższym czasie Unilever zamierza zorganizować kampanię marketing services dotyczącą wizerunku brandu Rexona. Będzie ona miała miejsce 9 i 10 maja br., czyli w dniu matur pisemnych. W ramach tej kampanii, przygotowanej przez agencję public relations Headlines, w 5 miastach Polski (Warszawie, Gdańsku, Krakowie, Wrocławiu i Poznaniu) będą kursowały specjalne tramwaje maturalne. Ponadto w ramach tej kampanii w miastach, gdzie bedą kursowały tramwaje maturalne, odbędą się akcje samplingowe pod liceami po egzaminach maturalnych, podczas których będą rozdawane próbki męskich i damskich dezodorantów Rexona i ulotki-poradniki pozycjonujące Rexonę jako partnera życiowego w trudnych sytuacjach. (PU)