Kraj

Beiersdorf-Lechia będzie promować nowe kosmetyki dla mężczyzn

Koncern Beiersdorf-Lechia, właściciel marki Nivea for Men, wprowadził na rynek nowe produkty w trzech seriach kosmetyków Mild, Sensitive, Extra Fresh....

Koncern Beiersdorf-Lechia, właściciel marki Nivea for Men, wprowadził na rynek nowe produkty w trzech seriach kosmetyków Mild, Sensitive, Extra Fresh. Sprzedaż nowych produktów będzie wspierana kampanią prasową oraz telewizyjną. Kreację i strategię przygotowała agencja Ad Fabrika FCB, a za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Mediaedge:CIA. Kampania prasowa rozpocznie się pod koniec maja br., natomiast telewizyjna ruszy na przełomie czerwca i lipca br. Koniec kampanii zaplanowano na połowę lipca br. Reklama prasowa będzie zamieszczona w takich magazynach jak: “Wprost”, “Auto Świat”, “CKM”, “Forma”, “Film”, “Auto Moto Sport”, “Newsweek” oraz magazyn “Gazety Wyborczej”. “Zastanawiamy się jeszcze nad długością spotu telewizyjnego oraz nad stacjami telewizyjnymi, w których będą emitowane spoty” – powiedziała Magda Bulera, PR manager Beiersdorf-Lechia. Część portfolio produktów Beiersdorf-Lechia obsługiwana jest przez agencję reklamową TBWAWarszawa. (JD)