Kraj

Johnson & Johnson wspiera premierę nowej linii kosmetyków Neutrogena

Johnson & Johnson wprowadza nową linię kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet Neutrogena z aktywną miedzią. Polska premiera kosmetyków linii Neutrogena Visibly...

Johnson & Johnson wprowadza nową linię kosmetyków pielęgnacyjnych dla kobiet Neutrogena z aktywną miedzią. Polska premiera kosmetyków linii Neutrogena Visibly Young zbiega się w czasie z premierą europejską. Do tej pory preparaty te były dostępne jedynie na rynku amerykańskim. Początkowo seria Visibly Young składać się będzie z 3 produktów: krem na noc, krem na dzień i krem pod oczy. Ceny tych produktów sugerowane przez producenta mieszczą się w przedziale 53-58 zł. W ciągu roku seria będzie uzupełniana sukcesywnie o nowe preparaty. Produkty skierowane są do kobiet powyżej 35. roku życia, z wyższymi zarobkami, mieszkankami dużych miast. “Visibly Young to kosmetyki z najwyższej półki cenowej, choć dystrybuowane na rynku masowym. Będą dostępne w sklepach kosmetycznych oraz w sieciach handlowych. Chcemy, by konkurowały m.in. z marką L’Oreal Plenitude” – powiedziała Katarzyna Lukowska, equity & category manager Johnson & Johnson Poland. Planowane jest wsparcie sprzedaży kampanią reklamową, którą przygotowuje agencja reklamowa Corporate Profiles DDB i dom mediowy Initiative Media. Działania mediowe obejmą telewizję i prasę. Dodatkowo planowane są działania BTL, m.in. akcja samplingowa. Producent nie chce ujawnić szczegółów kampanii ani budżetu na nią przeznaczonego. “W ciągu br. nasza firma zamierza rozszerzyć portfolio swoich produktów, tak by wzmocnić znacząco naszą pozycję rynkową. Do końca roku chcemy podwoić liczbę oferowanych produktów” – zapewnia Paweł Frankowski, dyr. generalny Johnson & Johnson Poland. (MKS, PM)