Kraj

SSL Healthcare będzie promować nowe produkty marki Durex

Koncern SSL Healthcare Polska będzie promować swoje nowe produkty, głównie nowy rodzaj prezerwatywy "now easy-on". Produktowe działania reklamowe zaplanowane są...

Koncern SSL Healthcare Polska będzie promować swoje nowe produkty, głównie nowy rodzaj prezerwatywy “now easy-on”. Produktowe działania reklamowe zaplanowane są na okres wakacyjny oraz na jesień br. Za kreację oraz strategię kampanii odpowiada agencja McCann-Erickson, która obsługuje brand Durex sieciowo, natomiast zakupem mediów zajmie się dom mediowy Universal McCann. Jak powiedziała Liliana Cimaszewska, product manager Durex, firma planuje przeprowadzenie kampanii prasowej i telewizyjnej. “Prasową kampanię reklamową chcemy rozpocząć w czerwcu br. Rozpatrujemy m.in. takie magazyny jak “Dziewczyna”, “CKM”, “Playboy”, “Maxim”, “Forma”, “Focus”, “Dlaczego”, “Przegląd Sportowy”. W przypadku kampanii telewizyjnej również nie jesteśmy zdecydowani na konkretne kanały, ale będziemy rozważać takie stacje jak MTV, Viva Polska! czy TVN. Grupa docelowa tych stacji pokrywa się z targetem naszego produktu” – powiedziała Cimaszewska. Promocja telewizyjna ruszy prawdopodobnie we wrześniu br. i będą emitowane 30-sekundowe spoty, wspomagane 15-sekundowymi. Mediaplan nie przewiduje kampanii billboardowej. Cimaszewska nie powiedziała, kiedy zapadną ostateczne decyzje dotyczące przebiegu kampanii prezerwatyw “now easy-on”. SSL Healthecare planuje również szereg imprez promujących brand Dureksa. Będzie to m.in. cykl imprez w warszawskim klubie W5 oraz w sopockim Sfinksie. “Chcielibyśmy również od września br. przeprowadzić kampanię w kinach” – stwierdziła Cimaszewska. (JD)