Kraj

Cityboard Media uruchamia nową wersję witryny internetowej

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media uruchomiła nową wersję swojej witryny internetowej. "Zależy nam, by witryna spełniała rolę wizytówki naszej firmy....

Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media uruchomiła nową wersję swojej witryny internetowej. “Zależy nam, by witryna spełniała rolę wizytówki naszej firmy. Chcemy też, by ułatwiała naszym klientom kontakt z nami” – mówi Beata Fertak, PR manager w Cityboard Media. Witryna została odświeżona i zrekonstruowana. Jej grupą docelową są wszyscy internauci, a w szczególności obecni i potencjalni klienci firmy. Celem witryny jest zarówno tworzenie wizerunku firmy, jak i informacja oraz ułatwienie sprzedaży produktów Cityboard Media. Na nowej witrynie pojawiło się więcej informacji o ofercie firmy, jej produktach i usługach oraz informacje na temat historii firmy. Nowością jest sekcja opisująca proces planowania kampanii. Strona główna została wzbogacona o mapę serwisu i wyszukiwarkę. W Centrum Informacyjnym pojawiły się aktualności i informacje archiwalne. W aktualnej wersji w skład witryny wchodzą m.in. działy: portfolio klientów i historia firmy, oferta produktowa, usługi dodatkowe, badania, pytania i odpowiedzi, podstrona z kontaktami do firmy. Wizualizacja i grafika witryny zostały stworzone przez samą firmę, która zajmuje się jej zarządzaniem i aktualizacją za pomocą programu WebUnit, stworzonego specjalnie na potrzeby witryny przez agencję interaktywną Internet Designers. (PU)