Firma reklamy zewnętrznej Cityboard Media uruchomiła nową wersję swojej witryny internetowej. “Zależy nam, by witryna spełniała rolę wizytówki naszej firmy. Chcemy też, by ułatwiała naszym klientom kontakt z nami” – mówi Beata Fertak, PR manager w Cityboard Media. Witryna została odświeżona i zrekonstruowana. Jej grupą docelową są wszyscy internauci, a w szczególności obecni i potencjalni klienci firmy. Celem witryny jest zarówno tworzenie wizerunku firmy, jak i informacja oraz ułatwienie sprzedaży produktów Cityboard Media. Na nowej witrynie pojawiło się więcej informacji o ofercie firmy, jej produktach i usługach oraz informacje na temat historii firmy. Nowością jest sekcja opisująca proces planowania kampanii. Strona główna została wzbogacona o mapę serwisu i wyszukiwarkę. W Centrum Informacyjnym pojawiły się aktualności i informacje archiwalne. W aktualnej wersji w skład witryny wchodzą m.in. działy: portfolio klientów i historia firmy, oferta produktowa, usługi dodatkowe, badania, pytania i odpowiedzi, podstrona z kontaktami do firmy. Wizualizacja i grafika witryny zostały stworzone przez samą firmę, która zajmuje się jej zarządzaniem i aktualizacją za pomocą programu WebUnit, stworzonego specjalnie na potrzeby witryny przez agencję interaktywną Internet Designers. (PU)