Kraj

Unilever/Bestfoods rozpoczął mundialową promocję konsumencką

Koncern Unilever/Bestfoods rozpoczął promocję konsumencką "Mundial Knorr", którą objęto kubki i saszetki Knorr Gorący Kubek. Kreacją promocji, a także jej...

Koncern Unilever/Bestfoods rozpoczął promocję konsumencką “Mundial Knorr”, którą objęto kubki i saszetki Knorr Gorący Kubek. Kreacją promocji, a także jej realizacją zajęła się agencja TequilaBTL Group, a zakupem i planowaniem mediów – dom mediowy Initiative Media. Celem promocji jest wzrost sprzedaży produktów w krótkim czasie, zwiększenie ich rotacji na półce, a także odmłodzenie wizerunku marki. W promocji wykorzystano wizerunek polskich piłkarzy. Na opakowaniach Gorących Kubków klienci znajdą naklejki/booklety z wizerunkami piłkarzy oraz krótki życiorys każdego zawodnika, a także wywiad z nim. Na pierwszych 10 tys. konsumentów, którzy zbiorą11 kodów kreskowych z dowolnych opakowań Knorr Gorący Kubek, czekają kubki w kształcie piłek. Każde zgłoszenie weźmie udział w losowaniu 100 oryginalnych koszulek Polskiej Reprezentacji Piłkarskiej z podpisami zawodników. Promocja będzie intensywnie wspierana w mediach. W telewizji (stacje Polsat, TVN, TV4, TVN Siedem) od 13 maja do 9 czerwca br. bedą emitowane dwa 30-sekundowe i dwa 15-sekundowe spoty. W połowie maja br. ruszy kampania prasowa w takich tytułach, jak: “Przegląd Sportowy”, “Gazeta Wyborcza”, “Newsweek”, “Magazyn Gazety Wyborczej”, “Polityka”, “Focus”, “CKM”, “Viva Football” i “Skarb Kibica”. Przygotowano także kampanię radiową oraz bogaty wybór materiałów POS. Akcja promocyjna potrwa do połowy czerwca br. Producent nie ujawnił wysokości budżetu marketingowego przeznaczonego na tę akcję. (MKS)