Kraj

Discovery Channel wykorzystuje w kampanii ambient media

Stacja telewizyjna Discovery Channel, realizując ostatnią kampanię reklamową w Polsce, zdecydowała się na wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych z zakresu tzw. ambient...

Stacja telewizyjna Discovery Channel, realizując ostatnią kampanię reklamową w Polsce, zdecydowała się na wykorzystanie narzędzi komunikacyjnych z zakresu tzw. ambient mediów. Akcja promująca nadanie programu “Prawdziwa Ewa”, poświęconego prapoczątkom narodzin ludzkiej cywilizacji, została przeprowadzona m.in. na trzech ekranach eletronicznych (o formacie 8×6 m), które zostały rozmieszczone w trzech najruchliwszych miejscach w centrum Warszawy. Przez trzy dni poprzedzające emisję programu na ekranach (od zmierzchu, czyli ok. godz. 20, do godz. 1 nad ranem) były nadawane jego zapowiedzi. Akcja była przeprowadzona w dniach 18-20 kwietnia br. Przygotował ją dom mediowy Starcom, który współpracował przy jej realizacji z firmą Phoenix Media. “Kampania reklamowa była koordynowana przez centralę Discovery Channel z Londynu. Ona również przygotowała jej stronę kreatywną. Jej efekty oceniono wysoko, więc mam nadzieję, że kolejne tego typu działania będziemy realizować dla tego klienta w przyszłości” – mówi Bartłomiej Kamiński, media planner buyer domu mediowego Starcom. Warszawska akcja była częścią ogólnopolskiej kampanii reklamowej, która toczyła się w prasie, radiu, internecie i na przyczepach reklamowych, tzw. mobilach. Informacja o wysokości jej budżetu reklamowego nie została ujawniona. Starcom współpracuje z Discovery Channel od kwietnia br., po wygraniu przetargu na obsługę jego budżetu mediowego. (JP)