Kraj

Joy & Company Polska wspiera reklamą debiut cukierków Solano

Firma Joy & Company Polska wprowadziła na rynek karmelowe cukierki do ssania Solano, które nie zawierają cukru. Produkt jest adresowany...

Firma Joy & Company Polska wprowadziła na rynek karmelowe cukierki do ssania Solano, które nie zawierają cukru. Produkt jest adresowany do osób aktywnych zawodowo, przede wszystkim do kobiet. Wprowadzeniu marki na rynek towarzyszy kampania reklamowa przygotowana od strony planowania i zakupu mediów przez dom mediowy Star Media, w której za kreację odpowiada agencja reklamowa BrandStorm. W majowych wydaniach magazynów “Claudia”, “Olivia” oraz “Viva!” pojawiła się reklama Solano wraz z próbką produktu. Informacja o wysokości budżetu nie została ujawniona. W sprzedaży dostępne są małe opakowania Solano w cenie 2,5 zł. Można również kupować cukierki na sztuki – jeden w cenie 0,30 gr. Firma Joy & Company Polska jest importerem i dystrybutorem cukierków Solano, a także gum Boomer, lizaków Pim-Pom i żelków Trolli. W ub.r. sprzedaż netto firmy wyniosła 26,8 mln zł. (MKS)