Firma Advertising Group rozpoczęła realizację projektu, którego celem jest stworzenie wspólnej oferty firm zajmujących się tzw. reklamą przedmiotową (produkcja gadżetów reklamowych), usługami marketing services i multimediami. “Chcemy pod naszą egidą stworzyć propozycję dla działów marketingu reklamodawców, na którą składać się będzie oferta firm usługowych z szeroko pojętych branż reklamowej, promocyjnej i marketingowej. Będzie to kilkadziesiat grup asortymentowych produktów i usług o stałej, gwarantowanej jakości i cenie producentów” – twierdzi Krzysztof Bąk, szef Advertising Group. Jego zdaniem umożliwi to precyzyjne dopasowanie ofert sprzedaży do możliwości budżetowych i celów marketingowych, jakie chcą zrealizować reklamodawcy. Zadaniem Advertising Group będzie promocja wspólnej oferty wśród polskich marketerów. W maju br. ma dojść do wyselekcjonowania 80-100 firm z branży reklamowej, z którymi następnie mają zostać podpisane przez Advertising Group umowy o współpracy. Cały projekt ma ruszyć jesienią br. i mieć charakter ogólnopolski. Firma zamierza promować oferty polskich firm reklamowych nie tylko w Polsce, ale także za granicą. (JP)