M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Allied Domecq wprowadzi na rynek europejski nowy napój alkoholowy

Serwis Dzienny | 7 maja 2002, 00:00

Allied Domecq wprowadzi na rynki krajów europejskich nowy produkt - drink alkoholowy Tia Lusso. Napój o 17-proc. zawartości alkoholu, o...

Allied Domecq wprowadzi na rynki krajów europejskich nowy produkt - drink alkoholowy Tia Lusso. Napój o 17-proc. zawartości alkoholu, o smaku kawowo-rumowym, kierowany jest do niezależnych kobiet w wieku 23-28 lat. Tia Lusso sprzedawane będzie w atrakcyjnej, niebieskiej butelce, w której dostępny jest jej siostrzany produkt Tia Maria. Tia Liusso różni się od konkurencyjnych likierów o tym smaku dużo niższą zawartością tłuszczu. Produkt zadebiutuje w Wielkiej Brytanii jeszcze w maju br.

Czytaj więcej na temat: , ,