M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

McCann-Erickson zdobył budżet reklamowy biura podróży Thomas Cook

Serwis Dzienny | 8 maja 2002, 00:00

Wiodące na rynku europejskim biuro podróży Thomas Cook przekazało swój międzynarodowy budżet korporacyjny agencji reklamowej McCann-Erickson Worldwide z Frankfurtu. W...

Wiodące na rynku europejskim biuro podróży Thomas Cook przekazało swój międzynarodowy budżet korporacyjny agencji reklamowej McCann-Erickson Worldwide z Frankfurtu. W finale przetargu znalazły się dotychczas obsługująca budżet agencja reklamowa TBWA Worldwide oraz Grey Worldwide. Wysokość budżetu nie została ujawniona. Właścicielami Thomas Cook są linie lotnicze Lufthansa oraz detalista KarstQeuelle. Podobnie jak inne firmy z sektora turystycznego tak i Thomas Cook odczuł skutki wrześniowych ataków terrorystycznych. W okresie od listopada 2001 do stycznia 2002 r. z usług biura skorzystało 1,1 mln turystów, co oznacza 21-proc. spadek w porównaniu z tym samym okresem w latach 2000 i 2001.

Czytaj więcej na temat: , , , , ,