Zagranica

Jeden z finalistów wycofuje się z walki o budżet Chrysler Group

Jeden z pięciu finalistów przetargu na budżet marketingowy Chrysler Group wycofał się z rozgrywki. Alians Cooperative, zrzeszający niezależne agencje, wycofał...

Jeden z pięciu finalistów przetargu na budżet marketingowy Chrysler Group wycofał się z rozgrywki. Alians Cooperative, zrzeszający niezależne agencje, wycofał swoją kandydaturą przed trzecią rundą prezentacji. W przetargu, którego budżet szacowany jest na 40 mln dol., uczestniczą: GlobalHue (należąca do Interpublic Group of Cos.) oraz trzy agencyjne alianse. Pierwszym z nich jest Array, zrzeszający w swoich szeregach afrykańsko-amerykańskie agencje, kolejnymi są PASS Urban Powertrain (Arnell Group, L3 Advertising, Cultura, Osmosis Media Lab) oraz SIP (Sanchez & Levitan, Imada Wong Communications, Prime Access).