Kraj

Knorr Grill Festiwal ma wesprzeć markę przypraw Knorr Delikat

Koncern Unilever/Bestfoods rozpoczął cykl ogólnopolskich imprez pod hasłem Knorr Grill Festiwal. W ciągu pięciu plenerowych spotkań: w Chorzowie, Warszawie, Krakowie,...

Koncern Unilever/Bestfoods rozpoczął cykl ogólnopolskich imprez pod hasłem Knorr Grill Festiwal. W ciągu pięciu plenerowych spotkań: w Chorzowie, Warszawie, Krakowie, Poznaniu i w Sopocie, producent promuje unowocześniony wizerunek linii przypraw Knorr Delikat. Knorr nie chce być wyłącznie ekspertem w kuchni, co do tej pory lansował w przekazie mediowym, ale zostać też marką, która kojarzy się z rodzinnym wypoczynkiem i kulinarną zabawą. Pod brandem Knorr Delikat sprzedawane są przyprawy uniwersalne, przyprawy w płynie, mieszanki ziołowo-przyprawowe oraz kostki przyprawowe, którym zmieniono opakowania i dodano subbrand Delikat. Spotkania przy grillu prowadzą aktorzy Bożena Dykiel i Andrzej Grabarczyk. W każdym z miast ekipy grillujące złożone ze znanych artystów i gwiazd mediów będą współzawodniczyć o nagrodę główną w konkursie na najlepszą potrawę z grilla. Wygrane z każdej lokalnej imprezy zostaną przekazane na wskazany cel charytatywny w danym mieście. Imprezy odbywają się w specjalnie wybudowanych na tę okazję miasteczkach grillowych. Podczas spotkań organizowane są konkursy dla publiczności, gry i zabawy dla dzieci, odbywają sie także koncerty znanych zespołów. Cykl imprez wspiera intensywna kampania reklamowa. Spoty telewizyjne będą emitowane na antenie TVN, TVP, TVN Siedem, TV4 do 28 czerwca br. Wsparciem reklamy telewizyjnej jest kampania w prasie ogólnopolskiej i regionalnej oraz reklama zewnętrzna. Kampanię reklamową przygotowała agencja Corporate Profiles DDB oraz dom mediowy Initiative Media. Ogranizatorem imprez jest agencja TequilaBTL Group z Poznania, a za działania public relations odpowiada agencja Wytwórnia PR. Producent nie ujawnił wysokości budżetu przeznaczonego na tę akcję. Patronami medialnymi Knorr Grill Festiwal jest telewizja TVN i magazyn “Moje Gotowanie” wydawnictwa G+J Polska. (MKS)