M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Wyniki Havas Advertising zgodnie z prognozami są coraz gorsze

Serwis Dzienny | 9 maja 2002, 00:00

Havas Advertising odnotował 8,1-proc. spadek przychodów netto (450 mln dol.) za pierwszy kwartał 2002 r. w porównaniu z tym samym...

Havas Advertising odnotował 8,1-proc. spadek przychodów netto (450 mln dol.) za pierwszy kwartał 2002 r. w porównaniu z tym samym okresem w roku 2001. Ujawnione wyniki, zdaniem francuskiej grupy, są zgodne z prognozami i trendami rynkowymi. Przychody netto w Europie spadły o 4,7 proc., natomiast w Ameryce Północnej o 8,2 proc. Wzrost przychodów nastąpił w regionie Azja/Pacyfik o 5,9 proc. oraz w Ameryce Łacińskiej o 12,2 proc. Firma dostrzega możliwości rozwoju w kolejnym kwartale br. dzięki pozyskaniu nowych budżetów reklamowych. Przykładem tego jest zdobycie międzynarodowego budżetu reklamowego koncernu Reckitt Benckiser. W pierwszym kwartale br. Havas przejął niezależny niemiecki dom mediowy Schmitter Media Agentur i podpisał porozumienie o współpracy z Media Italia. Wchodząca w skład grupy sieć Arnold Worldwide Partners wzmocniła swoje usługi w zakresie komunikacji marketingowej, przejmując agencję public relations Hauser Bragg.

Czytaj więcej na temat: , , , ,