Zagranica

Niemiecki Eon rozpoczął przetarg na wart 65 mln dol. budżet reklamowy

Niemiecki dostawca energii Eon rozpoczął przetarg na swój budżet reklamowy, którego wysokość szacowana jest na 65 mln dol. Do przetargu...

Niemiecki dostawca energii Eon rozpoczął przetarg na swój budżet reklamowy, którego wysokość szacowana jest na 65 mln dol. Do przetargu oprócz dotychczas obsługujących Eon agencji reklamowych Grey Worldwide z Düsseldorfu oraz niezależnej Start zaproszono agencje Springer & Jacoby, Wieden & Kennedy oraz Publicis. Planowaniem i zakupem mediów dla tego klienta zajmuje się dom mediowy MediaCom. Eon powstał dwa lata temu po fuzji dwóch dostawców energii – firm Veba i Viag. Badania pokazują, że nowa na rynku firma rozpoznawana jest przez 90 proc. dorosłych Niemców, przede wszystkim dzięki ostatnim kampaniom reklamowym produktów Mix Power i AquaPower.