Euro RSCG Worldwide przejęła udział większościowy we frankfurckiej agencji Dorfer Relationship Communications. Warunki oraz wartość transakcji nie zostały ujawnione. Euro RSCG w rankingu agencji na terenie Niemczech za rok 2001 znalazła się na 19. miejscu z zyskiem brutto 20,5 mln dol. Dorfer, zatrudniająca 61 pracowników, uzyskała w 2001 r. zysk w wysokości 7,7 mln dol. Głównymi klientami przejętej agencji są: American Express, Biotherm, Tiscali, Visa, Cathay Pacific oraz Procter & Gamble Co. “Przejęcie to stawia Euro RSCG w czołówce agencji kreatywnych w Niemczech” – twierdzi Rolf Koerner, CEO Euro RSCG Worldwide Central Europe. Na drodze do szybkiej i bezbolesnej fuzji stali konfliktowi klienci. Dorfer bowiem obsługuje General Motors, a Euro RSCG ma w swoim portfolio Peugeota i Citroena. W rozwiązaniu problemu dopomógł McCann, który przejął pracowników pracujących nad budżetem General Motors do swojej jednostki – McCann Brand Communication Agency.