Kraj

Agencja Indigo przygotowała stronę internetową Vision

Agencja interaktywna Indigo przygotowała nową stronę internetową dystrybutora filmów Vision. "Nasza poprzednia witryna została stworzona kilka lat temu w innych...

Agencja interaktywna Indigo przygotowała nową stronę internetową dystrybutora filmów Vision. “Nasza poprzednia witryna została stworzona kilka lat temu w innych realiach internetowych. Teraz firma zdecydowała się na lepsze zaznaczenie swojej obecności w sieci” – mówi Robert Sosnowski, specjalista ds. reklamy w Vision. Witryna jest skierowana do dwóch grup docelowych: z jednej strony są to dziennikarze, osoby pracujące w branży kinowej oraz sklepy internetowe, z drugiej natomiast witryna ma trafiać do zwykłych internautów w wieku ok. 15-25 lat, interesujących się kinem. Celem witryny jest zbudowanie nowego wizerunku Vision w sieci, wzmocnienie reklamy filmów Vision oraz zwiększenie sprzedaży produktów takich jak kasety, płyty czy gadżety związane z filmami. Na potrzeby witryny został rozbudowany sklep internetowy, gdzie można kupić te produkty. Witryna zyskała także nową wizualizację. Internauci mogą wybrać jeden z 3 kolorów i zmienić witrynę w zależności od upodobania. Filmy dystrybuowane przez Vision zostały wprowadzone do bazy danych i poprzez wyszukiwarkę można odnaleźć film po tytule, reżyserze czy grających w nim aktorach. Każdy film, podobnie jak i aktorzy grający w filmach dystrybuowanych przez Vision, jest prezentowany na osobnej podstronie. Nowością na witrynie jest dział Zasoby przeznaczony dla dziennikarzy, gdzie znajdują się informacje na temat filmów i ich zwiastuny. Poprzez witrynę możliwe jest także zamówienie newslettera, inny newsletter otrzymają dziennikarze, inny osoby związane z branżą kinową, a inni zwykli internauci. W ramach działu Rozrywka internauci mogą ściągnąć wygaszacze ekranu, wziąć udział w konkursach, uczestniczyć w forum czy czatować. Agencja interaktywna Indigo współpracuje m.in. z Lignar PR i Galposter. (PU)